




Prednosť
pred konkurenciou
S kým by ste radšej robili biznis? S transparentnou firmou, o ktorej si viete nájsť dostatok referencií alebo s niekým, o kom na internete kolujú pochybné informácie? Aby vám klienti rozumeli, vedeli oceniť vaše služby a dali prednosť pred konkurenciou, musíte profesionálne komunikovať. Nemému dieťaťu ani vlastná matka nerozumie a v biznise to platí dvojnásobne.
Posilnenie dôveryhodnosti
Médiá, organizátori konferencií, politici a iní dôležití aktéri potrebujú dôveryhodné fakty. Pravidelnou a transparentnou komunikáciou sa stávate spoľahlivým zdrojom informácií o vašom biznise a o technológii, ktorá je pre vaše podnikanie kľúčová. Vďaka tomu získavate priestor, za ktorý by ste inak museli platiť veľké peniaze.
Príprava
na krízové situácie
Profesionálna komunikácia je skvelou prípravou na krízovú. Pokiaľ komunikujete systematicky, je predpoklad, že krízová situácia, ktorá môže nastať aj u vás, bude médiami vnímaná bez zbytočných mýtov a emócií. Vďaka tomu eliminujete riziká šírenia poloprávd a hoaxov zo strany rôznych záujmových skupín či nekalej konkurencie.
Získajte
talenty
Nájsť zručných ľudí na trhu práce nie je jednoduché. Predstavte si však, že ste šikovný absolvent vysokej školy, ktorý si hľadá prácu. Išli by ste pracovať do firmy, ktorá má chaotický web a v médiách si o nej neprečítate nič dobré? Ak chcete kvalitu, musíte kvalitu prezentovať. Profesionálna komunikácia v médiách, na webe, či na sociálnych sieťach je prvým miestom, kde treba novým talentom dať o sebe vedieť.
Green Deal ako príležitosť
Zelená transformácia by nemala byť pre slovenský priemysel strašiakom, ale obrovskou príležitosťou. Firmám, ktoré sa mu postavia čelom, prinesie lacnejšie úvery, výhodnejšie investície, zelené granty a lepšiu pozíciu pri dodávkach veľkým nadnárodným podnikom. Trend investovania do zodpovedných firiem raketovo rastie. Bez profesionálnej komunikácie sa však veľa ľudí o vašich aktivitách nedozvie a ostanete na okraji záujmu.