Komunikácia pre priemysel

  • Domov
  • Komunikácia pre priemysel

Priemysel si zaslúži viac pozornosti

Priemysel je ťahúňom slovenskej ekonomiky. Zamestnáva státisíce ľudí a ročne vyrobí produkty za 98 miliárd eur. To je takmer polovica slovenského hospodárstva. Aj preto by sa o  priemyselných firmách malo viac rozprávať. Viete prečo je to dôležité?

Priemysel
si zaslúži viac
pozornosti

Priemysel je ťahúňom slovenskej ekonomiky. Zamestnáva státisíce ľudí a ročne vyrobí produkty v hodnote 98 miliárd eur. To je takmer polovica slovenského hospodárstva. Aj preto by sa o sile firiem v priemysle malo viac rozprávať. Prečo je to dôležité?

Spolupracujú s nami

Päť dôvodov pre profesionálnu
komunikáciu priemyslu

Naša prax dlhodobo potvrdzuje 5 konkrétnych argumentov v prospech aktívnej komunikácie. Náskok pred konkurenciou, posilnenie dôveryhodnosti, príprava na krízové situácie, ľahšie získavanie talentov alebo udržateľná komunikácia. Nič z toho by nebolo dosiahnuteľné bez toho, aby vaša firma profesionálne komunikovala.

Spolupracujú s nami

Päť dôvodov
pre profesionálnu
komunikáciu priemyslu

Naša prax dlhodobo potvrdzuje 5 konkrétnych argumentov v prospech aktívnej komunikácie. Či ide o náskok pred konkurenciou, posilnenie dôveryhodnosti, kvalitnú prípravu na krízové situácie, ľahšie získavanie talentov alebo udržateľnú komunikáciu. Nič z toho by nebolo dosiahnuteľné bez toho, aby vaša firma profesionálne a systematicky komunikovala.

Prednosť
pred konkurenciou

S kým by ste radšej robili biznis? S transparentnou firmou, o ktorej si viete nájsť dostatok referencií alebo s niekým, o kom na internete kolujú pochybné informácie? Aby vám klienti rozumeli, vedeli oceniť vaše služby a dali prednosť pred konkurenciou, musíte profesionálne komunikovať. Nemému dieťaťu ani vlastná matka nerozumie a v biznise to platí dvojnásobne.

Posilnenie dôveryhodnosti

Médiá, organizátori konferencií, politici a iní dôležití aktéri potrebujú dôveryhodné fakty. Pravidelnou a transparentnou komunikáciou sa stávate spoľahlivým zdrojom informácií o vašom biznise a o technológii, ktorá je pre vaše podnikanie kľúčová. Vďaka tomu získavate priestor, za ktorý by ste inak museli platiť veľké peniaze.

Príprava
na krízové situácie

Profesionálna komunikácia je skvelou prípravou na krízovú. Pokiaľ komunikujete systematicky, je predpoklad, že krízová situácia, ktorá môže nastať aj u vás, bude médiami vnímaná bez zbytočných mýtov a emócií. Vďaka tomu eliminujete riziká šírenia poloprávd a hoaxov zo strany rôznych záujmových skupín či nekalej konkurencie.

Získajte
talenty

Nájsť zručných ľudí na trhu práce nie je jednoduché. Predstavte si však, že ste šikovný absolvent vysokej školy, ktorý si hľadá prácu. Išli by ste pracovať do firmy, ktorá má chaotický web a v médiách si o nej neprečítate nič dobré? Ak chcete kvalitu, musíte kvalitu prezentovať. Profesionálna komunikácia v médiách, na webe, či na sociálnych sieťach je prvým miestom, kde treba novým talentom dať o sebe vedieť.

Green Deal ako príležitosť

Zelená transformácia by nemala byť pre slovenský priemysel strašiakom, ale obrovskou príležitosťou. Firmám, ktoré sa mu postavia čelom, prinesie lacnejšie úvery, výhodnejšie investície, zelené granty a lepšiu pozíciu pri dodávkach veľkým nadnárodným podnikom. Trend investovania do zodpovedných firiem raketovo rastie. Bez profesionálnej komunikácie sa však veľa ľudí o vašich aktivitách nedozvie a ostanete na okraji záujmu.
empty

Prednosť
pred konkurenciou

S kým by ste radšej robili biznis? S transparentnou firmou, o ktorej si viete nájsť dostatok referencií alebo s niekým, o kom na internete kolujú pochybné informácie? Aby vám klienti rozumeli, vedeli oceniť vaše služby a dali prednosť pred konkurenciou, musíte profesionálne komunikovať. Nemému dieťaťu ani vlastná matka nerozumie a v biznise to platí dvojnásobne.
empty

Posilnenie dôveryhodnosti

Médiá, organizátori konferencií, politici a iní dôležití aktéri potrebujú dôveryhodné fakty. Pravidelnou a transparentnou komunikáciou sa stávate spoľahlivým zdrojom informácií o vašom biznise a o technológii, ktorá je pre vaše podnikanie kľúčová. Vďaka tomu získavate priestor, za ktorý by ste inak museli platiť veľké peniaze.
empty

Príprava
na krízové
situácie

Profesionálna komunikácia je skvelou prípravou na krízovú. Pokiaľ komunikujete systematicky, je predpoklad, že krízová situácia, ktorá môže nastať aj u vás, bude médiami vnímaná bez zbytočných mýtov a emócií. Vďaka tomu eliminujete riziká šírenia poloprávd a hoaxov zo strany rôznych záujmových skupín či nekalej konkurencie.
empty

Získajte
talenty

Nájsť zručných ľudí na trhu práce nie je jednoduché. Predstavte si však, že ste šikovný absolvent vysokej školy, ktorý si hľadá prácu. Išli by ste pracovať do firmy, ktorá má chaotický web a v médiách si o nej neprečítate nič dobré? Ak chcete kvalitu, musíte kvalitu prezentovať. Profesionálna komunikácia v médiách, na webe, či na sociálnych sieťach je prvým miestom, kde treba novým talentom dať o sebe vedieť.

Green Deal ako príležitosť

Zelená transformácia by nemala byť pre slovenský priemysel strašiakom, ale obrovskou príležitosťou. Firmám, ktoré sa mu postavia čelom, prinesie lacnejšie úvery, výhodnejšie investície, zelené granty a lepšiu pozíciu pri dodávkach veľkým nadnárodným podnikom. Trend investovania do zodpovedných firiem raketovo rastie. Bez profesionálnej komunikácie sa však veľa ľudí o vašich aktivitách nedozvie a ostanete na okraji záujmu.

Zaujalo vás to?

Potrebujete profesionálnu
komunikáciu?

Zaujalo
vás to?

Potrebujete profesionálnu
komunikáciu?

halasz

LADISLAV HALÁSZ, EWIA

„Spolu s GreenTalk sme od základu nastavili komunikáciu projektu Centrum cirkulárnej ekonomiky vrátane procesu EIA. Aj vďaka ich podpore sa nám darí posúvať náš projekt úspešne dopredu.”

masek
MICHAL MAŠEK, PW ENERGY

„Profesionálna marketingová komunikácia je pre nás veľmi dôležitá. GreenTalk je nám veľkou oporou nielen v PR aktivitách, ale aj v komunikácií na sociálnych sieťach či v nadväzovaní vzťahov so stakeholdermi.“

halasz
LADISLAV HALÁSZ, EWIA

„Spolu s GreenTalk sme od základu nastavili komunikáciu projektu Centrum cirkulárnej ekonomiky vrátane procesu EIA. Aj vďaka ich podpore sa nám darí posúvať náš projekt úspešne dopredu.”

masek
MICHAL MAŠEK, PW ENERGY

„Profesionálna marketingová komunikácia je pre nás veľmi dôležitá. GreenTalk je nám veľkou oporou nielen v PR aktivitách, ale aj v komunikácií na sociálnych sieťach či v nadväzovaní vzťahov so stakeholdermi.“

Spoznajte výhody profesionálnej komunikácie

Spoznajte výhody profesionálnej komunikácie

Päť dôvodov prečo
komunikovať priemysel

Prednosť pred konkurenciou

Nepodceňujte komunikáciu. Až 81% firiem v B2B odmieta spolupracovať so značkami, ktoré nepozná. Získajte náskok pred konkurenciou vďaka profesionálnej komunikácii. 
1ka-slide
Päť dôvodov prečo
komunikovať priemysel

Posilnenie dôveryhodnosti

Počuli ste už o myšlienkovom líderstve? Pozrite si, ako sa nám podarilo zo značky PW Energy spraviť myšlienkového lídra v téme, ktorá je pre túto firmu kľúčová.
2ka-slide
Päť dôvodov prečo
komunikovať priemysel

Príprava na krízové situácie

Krízu si nepraje nikto, ale keď príde, je lepšie byť pripravený. Vďaka dlhodobej a systémovej komunikácii viete aj prípadné problémy zvládnuť bez škrabancov, ktoré by mohli poškodiť imidž vašej firmy.

3ka-slide
Päť dôvodov prečo
komunikovať priemysel

Získajte talenty

Dokáže sila vašej značky prilákať kvalitných zamestnancov? Aký prvý dojem by na uchádzača spravil váš web, profil na sociálnych sieťach či zmienky v médiách?
4ka-slide.png
Päť dôvodov prečo
komunikovať priemysel

GREEN DEAL ako príležitosť

Aj vy už viete, že zelená transformácia ekonomiky je príležitosť a nie prekážka? V tom prípade určite nezabudnite na dobre pripravenú komunikáciu.
5ka-slide.png

Päť dôvodov prečo komunikovať priemysel

Prednosť pred konkurenciou

Nepodceňujte komunikáciu. Až 81% firiem v B2B odmieta spolupracovať so značkami, ktoré nepozná. Získajte náskok pred konkurenciou vďaka profesionálnej komunikácii. 
1ka-slide
123

Päť dôvodov prečo komunikovať priemysel

Posilnenie dôveryhodnosti

Počuli ste už o myšlienkovom líderstve? Pozrite si, ako sa nám podarilo zo značky PW Energy spraviť myšlienkového lídra v téme, ktorá je pre túto firmu kľúčová.
2ka-slide
123

Päť dôvodov prečo komunikovať priemysel

Príprava na krízové situácie

Krízu si nepraje nikto, ale keď príde, je lepšie byť pripravený. Vďaka dlhodobej a systémovej komunikácii viete aj prípadné problémy zvládnuť bez škrabancov, ktoré by mohli poškodiť imidž vašej firmy.

3ka-slide
123

Päť dôvodov prečo komunikovať priemysel

Získajte talenty

Dokáže sila vašej značky prilákať kvalitných zamestnancov? Aký prvý dojem by na uchádzača spravil váš web, profil na sociálnych sieťach či zmienky v médiách?
4ka-slide.png
123

Päť dôvodov prečo komunikovať priemysel

GREEN DEAL ako príležitosť

Aj vy už viete, že zelená transformácia ekonomiky je príležitosť a nie prekážka? V tom prípade určite nezabudnite na dobre pripravenú komunikáciu.
5ka-slide.png
123

Spoznajte výhody profesionálnej komunikácie

Spoznajte výhody profesionálnej komunikácie

Podnikáte v priemysle a chcete poznať výhody profesionálnej komunikácie? Ste na správnom mieste. Radi sa dozvieme viac o vašich potrebách a biznisových cieľoch. Rovnako ako vy, aj my sme orientovaní na výsledky. Preto sme presvedčení, že si budeme rozumieť.
Podnikáte v priemysle a chcete poznať výhody profesionálnej komunikácie? Ste na správnom mieste. Radi sa dozvieme viac o vašich potrebách a biznisových cieľoch. Rovnako ako vy, aj my sme orientovaní na výsledky. Preto sme presvedčení, že si budeme rozumieť.

Ďakujeme za dôveru.

Tešíme sa z vášho záujmu, čoskoro sa vám ozveme.

Ďakujeme za dôveru.

Tešíme sa z vášho záujmu, čoskoro sa vám ozveme.